Bolehkah saya membuat perisian menggunakan python?


Ya boleh. Python adalah bahasa yang hebat untuk bekerja dengan anda!.ia boleh melakukan banyak jenis kerja di python bergantung pada jenisnya, jadi jika anda ingin membuat perisian atau aplikasi desktop anda boleh menggunakan perpustakaan tkinter python yang membantu anda menjalankan skrip anda di GUI mod. Anda boleh menggunakan Kivy juga untuk membuat cross-platform. Python boleh digunakan dalam aplikasi web dan desktop. Dalam aplikasi web, anda memerlukan rangka untuk kod python. terdapat banyak perisian yang dikodkan dalam python.

di sini adalah pautan jenis dan senarai perisian: Senarai perisian Python - Wikipedia

anda boleh membuat permainan juga menggunakan python, ia agak sukar daripada membuat perpaduan dengan c #, tetapi anda boleh membuatnya.

python adalah bahasa yang terbaik sehingga sekarang untuk bekerja di mana-mana bidang seperti aplikasi, matematik, komersil dan antara muka.

Malah saya membuat aplikasi desktop menggunakan cv dan python terbuka yang pengesanan objek dan yang lain adalah pangkalan data GUI untuk buku dan penulis mereka dengan mempunyai beberapa butang untuk membuat perubahan dalam pangkalan data.

anda boleh membuat aplikasi mudah alih juga dengan bantuan python. ia agak rumit anda perlu membuat API skrip anda dan kemudian anda perlu import di studio.so android, python boleh digabungkan dengan kebanyakan alat lain juga untuk membuat apa-apa jenis perisian dan bahagian yang terbaik adalah, mudah untuk belajar dan menyokong pemprosesan yang baik terutamanya matematik. ia adalah bahasa yang terbaik untuk menulis Ml.

page ini ditranslate kebahasa melayu dari sumber berikut  https://www.quora.com/Can-I-make-a-software-using-python

Comments