Bagaimana cara menggunakan devel kint untuk memanggil produk dalam satu page, saya gunakan dalam drupal commere

ini adalah cara saya menggunakan devel kint dalam drupal commerce2. anda boleh tonton simple tutorial dibawah, just untuk peringatan saya edit settings.php untuk lakukan kint jika tak, page anda akan blank jika tak buat sebab memori default adalah 128M dan anda kena tukar kepda 2048M..

idea ini macamana saya mahu keluarkan variations, tajuk, gambar dan mungkin text pada satu page. kaedah menggunakan twig adalah yang sesuai.

  1. langkah pertama, cari dahulu fail yang disuggestkan twig debug dalam kes saya, fail ini adalah untuk page ini. commerce-product.html.twig
  2. langkah 2,  nak keluarkan product type kedalam page ini, jadi saya kena panggil dahulu {{ kint ( product|keys ) }} jadi bila dah save akan keluar semua array seperti dibawah
  3. Langkah 3, daripada list yang keluar bolehla jadi rujukan kepada saya untuk printout

{{ kint ( product|keys ) }}

{{ product.title }}

{{ product.variation_price }}

{{ product.variations }}

{{ product.variation_field_kategori_gambar_produk }}



#do something for myself

Comments